Att leva i ovisshet

Igår kom resultaten från högskoleprovet. 1.6 löd den normerade poängen vilket var en kraftig besvikelse då jag säkert slarvade iväg 10-15 poäng. Poäng som hade inneburit ett resultat på 1.9-2.0.

Konsekvensen av det blir att jag inte har en aning om vart jag ska flytta i höst. Jag har sökt till juristprogrammet på sex orter; Uppsala, Lund, Göteborg, Stockholm, Örebro och Umeå. Det enda jag är säker på nu är att jag inte blir kvar i Umeå till hösten, vilket väl är skönt på sitt sätt.

Helst vill jag till Uppsala eller Lund, men nu får vi se hur det blir med den saken. Jag ställer in mig på att det blir Örebro så får jag se vart jag hamnar i slutändan.

Någon som sitter inne på nödvändig info om Örebro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0