Kan syrran så kan jag

Jag har som ni vet en syster som kallar sig för Lucy. När hon inte kallar sig för Lucy är det för att hon har munnen full av Ben & Jerrys glass, antingen cookie dough eller bohemian raspberry.

Syster Lucy hävdar att det är den bästa glass som finns, jag hävdar att det beror på att hon aldrig varit i Italien. Nåväl, eftersom det är pollensäsong och jag gärna tycker synd om mig själv beslöt jag mig för att utmana syster Lucys tes och köpte därför hem en Ben & Jerrys cookie dough.

Detta blev omdömet:

God? Absolut
Värd 50 spänn? Nja, kanske
Och hur klarar den sig mot äkta italiensk glass? Inte alls egentligen, men fan så mycket bättre än annan glass ändå

Kort sagt, det är förmodligen den bästa glass man kan få utanför italiens gränser, om än något dyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0