Subway

Visst är det gott och visst känner man sig lite småduktig när man äter en sandwich istället för en flottig hamburgare eller pizza. Men gott folk, då var det det där med priserna.

Hutlösa priser. Orimliga priser. Svindyrt. Snordyrt. Och så vidare.

För ska jag äta mig mätt på en macka vill det till att det är en footlong. Och kalla mig snål, men jag kan faktiskt inte se hur en macka ska behöva kosta 80+ spänn med en dricka när den har en produktionskostnad på ca 1.20 kronor.

För det priset förväntar jag mig multipla orgasmer för mina smaklökar, men det får jag inte.

Ändå slinker man in där titt som tätt för en Seafood & Crab, Steak & Cheese eller Kalkonbröst & Skinka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0