Så vi äter bajs, skriv det! Skriv det!

Lite så här har jag känt mig medan jag har gått i väntans tider på CSN. Nu är det emellertid klart, pengarna är inne på kontot (om än redan intecknade till största delen) och jag kan andas ut. En liten stund.

För nu kommer ju nästa problem. Hittills har jag kunnat försvara min lata sida med att jag inte har kunnat köpa någon kurslitteratur. Den möjligheten finns inte längre. I'm all out of excuses. Fast å andra sidan så var det bra längesen jag var så här taggad på att plugga.

Jag borde egentligen sova nu. Basgruppsmöte klockan 9.00 tisdag morgon. Nu är klockan 02.30. Sex och en halv timme kvar tills mötet startar med andra ord. Jag kan inte somna, tack vare vad som måste ha varit en korridorsfest av Guds nåde i lördags. Jag kom hem från syster yster vid 00-snåret. Festen var slut ungefär 04.30. Det var i alla fall så länge det levde om.

Det har rubbat min dyngsrytm kan jag meddela. En aning.

Nytt försök att sova nu. Med lite tur hinner jag åtminstone få fem timmar shuteye innan det fruktansvärda larmet på mobilen sätter igång...

Just ja, syrran köpte ny dator idag. Den var liten. Så liten att jag är övertygad om att hon har tappat bort den innan terminen är slut...

Kommentarer
Postat av: Mac

Fan Ume du har sjuk koll på allsvenskan alltså! Imponerande!

2008-10-01 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0