Everyday is like Sunday

Så var det slut. Slut på taxichaufförerandet. I alla fall för den här gången, saker har ju en tendens att gå på ett annat sätt än jag hade planerat från början...

I övrigt är det för jävligt att Mac inte har bloggat sedan den 27:e februari. Det har inte ens blivit en jävla modeblogg. Besvikelsen är stor, inte tu tal om det.

Sommaren är fan över nu. Det har regnat hela veckan, och det är inga små kvantiteter vi talar om heller. Å andra sidan gör det mig faktiskt inte särskilt mycket. Jag har faktiskt inget emot regnet, inte det minsta, förutom att man får blöta sockar när man hoppar i vattenpölarna. Jag tror det beror på att regnet är pollens nemesis på våren, och att jag blir så jävla rastlös när folk ska ligga och pressa i solen för att få till en snygg krogbränna.

Den här sommaren var ändå sommaren jag på riktigt upptäckte Morrissey. Sanslöst bra musik må jag säga. Visst, jag är inte direkt någon trendsättare, men vem fan vill vara som Alex Schulman å andra sidan?

Ser väl om det hinner komma något mer inlägg innan Norrland blir en stor profil fattigare.

So is your face.

Kommentarer
Postat av: Mac

haha Jag inte bara skriver sällan, jag läser sällan också. Detta innebär att det blir mycket att ta i kapp. Men så har man inte mycket tid över om man har som mål att bli lövens nya demontränare heller...

2008-09-11 @ 09:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0