Det nya vårknarket

Var hos min lokala supplier för att kolla in vad det är för typ av allergitabletter som gäller i vår. Jag har ju tidigare kört med Zyrlex, men det känns bara såååååå 2004, eller hur?

Förra våren provade jag Loratadin, men jag menar hallåååå, lågbudget? Usch!

Sen fick jag se den. Åååh, jag blev typ kär direkt asså. Så sjukt fin och i värsta slimmade förpackningen. Den bara typ skrek klass. Men den var dyr så jag fick ringa pappsen så han kunde komma o betala åt mig, jag menar asså det är bara loooooosers som betalar sitt eget knark ju, eller hur? *fniss*

Så här ser den ut iaf.




Jag är helnöjd, och det känns som alla andra allergiker kommer bli avundsjuka på mig i vår, eller vad tror ni?

Aja, vi hörs iaf! Kram!



OBS! Inlägget kan innehålla spår av ironi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0