Amerikanare

Smaka på ordet. Amerikanare. Visst låter det illa? Lämnar en besk eftersmak, ungefär som gammalt citronskal.

Stora. Bullriga. Tar plats. Konstiga namn. Likafullt tror jag att jag är den enda som ogillar dessa monster. Alla andra blir lika fascinerade varje gång de ser en tvättäkta amerikanare. Det ska fotas, kännas och slängas beundrande blickar mot ägaren.

Varför? Varför får dessa styggelser fortsätta rulla på gatorna? Spy ut avgaser och dra 5 liter milen för att nån stackare som hade sin glanstid på 60-talet ska få sin egotripp.

Kromade kofångare och brylcreme i håret. Sorry, men det krävs faktiskt mer än så för att imponera på mig.

Penisförlängare är vad det är, kort och gott.

Jo, jag pratar om bilarna, naturligtvis. Vad trodde du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0