Två dagar efter kvällen före.

Valborg igår ja. Hade ni roligt? Själv hade jag inte så roligt, men jag slipper ju iallafall ångesten, huvudvärken och dem sura uppstötningarna idag.

Passade in mig vid tio i sex igår eftermiddag och körde fram till 04.20 imorse. Mina föreställningar om att Valborg främst är ett tillfälle för fjortisar får nog revideras en aning då jag knappt hade en enda person under 20 i taxin.

Jobbet gick väl sådär, jag hade oturen att åka på två körningar i rad som är mindre attraktiva, det vill säga som tar lång tid och inte ger särskilt mycket betalt, men så är det ibland.

Avslutade som sagt passet 04.20, sen hem för att göra redovisningen, iväg och lämna bilen och hemma igen vid ungefär 05.00. En snabb dusch och en bit mat från frysen som familjen Dafgård så omtänksamt hade förberett åt mig innan det blev dags för sängen.

Upp vid 13.00 idag, och börjar jobba igen 15.20.

Phew, det är rätt hårt att vara arbetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0