Som om jag bryr mig...

...så ökar vi igen, jag är fartblind, kriminell
du är aktuell, du bränns.

Lång eller kort.
Smal eller tjock.
Adel eller bonde.
Backslick eller dreads.

Pluggar man juridik i Uppsala så är det lik förbannat på Stockholms nation man hamnar på när det är torsdag. Och det är faktiskt rätt så kul.

Seminariet gick bra, lite missade artiklar i EU-fördraget till trots.

För övrigt fick vi sällskap på vägen hem av en tjej. En tjej av det mer konstigare slaget. Men hon hade enligt egen utsago bara druckit vin och bäska droppar, och ingen hallands, så hon är väl förlåten antar jag...

Nu följer jag jonglören Joels exempel och tar natt.

Imorron väntar plugg, och eventuellt en timmes innebandy med juridiska föreningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0